Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2016

Nu ser man livet inuti...

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Sitter nu i uterummet efter ett par koppar kaffe och njuter av lugnet före jag tar mig an dagens sysslor.

Jag kan nu berätta att Alice passerade 7:e veckan igår ....och man kan nu se att det rör sig i hennes mage när bebisarna är vakna. Tuttarna börjar bli stora och hon har nu tappat sin vackra form som slank ungtik. När vi var på ultraljudet förra måndagen vägde hon 44.7 kg vilket är ca 4.7 kg mer än den vanliga vikten.

Idag ska sovrummet städas och förberedelserna börja inför nedkomst...valplådan skall monteras upp och tiden med matte 24/7 skall intas.

Nu startar vår intensiva tid tillsammans även om de andra 3 är med men nu får lilltjejen vara hos mig när de andra vilar på box eller är på hundgården. Snart är tiden inne för kraftigare förberedelser.
Förlossningsapoteket ska fram nästa vecka och tempning 2ggr per dag startar sedan inväntar vi med spänning vår nedkomst.. 

Jag ber för att allt ska gå bra för min lilla tjej. Hon börjar nu tycka att hon är lite tung och klumpig samt är avtagande i sin intensiva energi hon normalt har.
Mysbjörnen inom henne visar sig mer och mer för var dag....hon söker stöd hos mig hela tiden nu och intensivare kommer det bli.

Återkommer med mer vartefter ...
Puss ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar