Summa sidvisningar

lördag 28 maj 2016

Nu spricker bubblan....avslöjat resten.

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Eftersom det nu är endast detaljer kvar före bygglov och uppbyggnaden så ska jag väl avslöja vad jag pysslar med innan det surras för mycket. En del vet redan via fb...

Allt är inte klart men på god väg. Nästa vecka är som jag sagt mycket klart och påbörjan av min verksamhet sätter fart ihop med nedkomst av små rottisbebisar om allt går som det ska efter att jag idag slutade på hunddagiset.

Vad som än händer tänker jag inte stoppas. Många bitar är färdiga men långt ifrån allt i teorin. I praktiken är nu varje byggsten kvar och väntar på att få klartecken från olika instanser.

Det är dax att skapa ett nytt livsverk...😉
Vår tid kommer nästan vara obefintlig så jag hoppas ni alla har överseende med detta. En hemsida håller på att skapas men allt tar tid innan det blir klart. Kommunen är kontaktad och bygglov är inget problem och även miljö som var mäkta imponerad över min genomtänkta miljömedvetenhet inför verksamheten.

Jag hoppas att alla pusselbitar faller på plats som jag önskar  (saker kan ske på vägen som man inte kan styra över och då kan konceptet vara tvungen att ändras något vilket måste finnas i beräkningen)

Vi står nu på tröskeln att skapa

Lund Mansion's Hundcenter & Company
* Hunddagis
* Hundpensionat
* Katthotell
* Smådjurs hotell
Detta är en del av vad som kommer att erbjudas men det kommer mer 😉

Ni är välkomna att följa uppbyggnaden och arbetet framåt med oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar