Summa sidvisningar

onsdag 15 juni 2016

Efter stormen....

Godmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Nu är lugnet efter stormen..
Alla bebisar är åter väga och matade. Det finns några som tycker de ätit bättre kvalité vilket är orginal tutten och ratar ersättning som serveras. Det gör dock inget sålänge jag vet att de får det de ska och ökar i vikt...sover lugnt och drömmer som vanliga små valpar gör och såklart beter sig som galningar när de vill äta...det är då man ser lite hetsigt temperament 😍.

Alla 15 har nu ätit och jag började med de stora dom fick sitt och sällskap. Nu har jag varit hos Alice ganska länge. Hon har rastats. ..ätit...druckit och myst samt en ren låda såklart. Hon har fått vila en stund medans jag haft valpar för vikt och matning och så har hon därefter fått en efter en att ombesörja.
Nu är det min tur att ombesörjas. ..
Lite kaffe...frukost...tvätta...kamma till mig kanske och umgås med de andra där nere ett tag. Anton behöver mig mest men det märks på dem alla att de saknar mig. De är alla sjukt kelsjuka och trycker varandra mer än annars.

Skriver vidare när jag har en ny stund. ..då kommer Antons sista del hos veterinären. ..

Puss ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar