Summa sidvisningar

måndag 27 juni 2016

Inleder mer tid tillsammans. ..

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Sitter nu och väntar på att det sista valparna i godnatt målet ska bli klara. Idag har Patrik fortsatt att gräva bakom hundgården och jag tror det kommer bli bra. Hela projektet där kommit inte göras klart i år då vi inte vet hur det fungerar ännu men till nästa sommar om det blir som jag hoppas.
Jag har fått en "lite" friare morgon med bebisarna då Patrik agerade småbarnsförälder denna gång. Jag gick ner och tog hand om de stora. ..det tog 20 minuter sedan ringdes jag upp till övervåningen och då var friden slut. Jag fick iaf en stund i lugn och ro.

Idag har jag påbörjat dekoration av mitt sista pyssel medans valparna åt lunch. Jag har även städat boxrummet...det mesta i groventrén och i Fin - entrén. 
Jag har byggt upp en ny sovplats för valparna. ..en hage som lätt ställs upp och  en grindförhöjning är uppsatt ifall stundens behag att hoppa över eller så Alice får vara ifred från de andra när de är inne.
Flyttningen är tillsvidare på dagtid då de fortfarande är väldigt små. De kommer till en början sova kvar i valplådan ett tag till som står i sovrummet. Nu kan jag ha mer koll dygnet runt när jag är ensam och ändå finnas för de stora som går i mina skor så fort de kan 😉.
Johanna har jobbat idag och var snäll och tog disken när hon kom hem ❤.

Idag har varit en tuff dag. En sådan där dag då man vill allt men tappar sugen bara något litet känns besvärligt. Slutet blev bra iaf.

Anton slutade idag med sitt kortison vilket känns bra. Han är glad och jag tror han gått upp i vikt då han ser mitt rundare ut. Det finns inte i ord hur glad jag är att han lägger på hullet.

Snart blir det sängen...är dödstrött 😵

Lite bilder får komma vid senare tillfälle

Puss 😘 ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar