Summa sidvisningar

fredag 10 juni 2016

Lite lugnt för stunden...

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Har nu slagit ner röven i soffan i mysrummet en stund efter en helt galet hektisk dag. De sista dygnen har varit så fruktansvärt fulla med intryck av alla dess slag och enormt känslosam.
Jag har sååå mycket att berätta men hinner nog inte så långt i detta inlägg då jag nu väntar på gubben och att vi ska ta lite fredag innan vi stupar efter denna dag.
Jag har fortfarande lite hund kvar ikväll men behöver inget göra nu på en stund (hoppas jag)
Alice ska få en omgång mat igen och jag ska väga ligan...lite mer mat till de små innan jag lägger mig senare och när det blir det vet i bara gudarna....

Jag har inte berättat så mycket i bloggen men har skrivit en del på fb då jag vet att många av mina vänner vill veta vad som händer. Jag ska dela med mig även här och mer därtill har jag tänkt...allt går på löpande bans och nör jag tänker tanken att skriva är jag så jäkla trött att jag slår ihop som ett korthus!

Just nu knorrar det lite från sovrummet där min fina Alice ligger med de små. Hon är verkligen beundransvärd, tårarna är nära när jag tänker på hur hon varit under hela förloppet, det finns inte ord.

Jag älskar verkligen det här livet och skulle inte byta bort det mot något i världen!!!!
Detta är vad jag är ämnad till, jag bara glider med nu efter allt arbete som varit...och mer kommer det att bli ;)...detta är bara början av resten.

Jag har aldrig någonsin varit så taggad i något livet tidigare erbjudit...eller jag ska väl inte säga att livet erbjudit mig detta utan detta har jag skapat själv från absolut ingenting...

Jag har tagit risker, kämpat som ett svin, sökt kunskap, varit envis som en åsna, gått emot både den ena och den andra som sagt hur jag ska vara eller hur jag ska göra...

Jag har bara varit mig själv och tänker fortsätta med det.

Nu kom gubben så nu för det vara för nu...

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar