Summa sidvisningar

måndag 13 juni 2016

Lördag

God kväll/natt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Fortsätter där jag slutade 4 klara för ett tag "bara" 11 kvar <3
 Dagens mål är att valparna når sin födelsevikt innan natten...det blir en utmaning 
 Nog har vi lite pyssel...och jag är sjukt glad att det är vårt  (Alice och mitt) ...
Det är inte jobbigare med 11 än 5...det tar bara längre tid men det är mer att älska s¨klart
Det är säkert jobbigare för Alice men vi är sjuhelsikes bra team och hon avlastas rejält ❤..full service till henne, och ja hon blir lite bortskäm,

 Sätter klockan på 30 efter att har gjort varvet så att säga, sedan är det dax igen
 Det är inte alltid tyst och lugnt i lådan. Delade en film på fb och jäklar vilket liv de kan föra!

Målet nådde inte enda fram ...men snart så <3.
Alla bebisar har vänt och går nu uppåt.
Ökning med 21g - 55 g sista dygnet <3. ..vilken tur att jag kan hjälpa till på traven 
2 stödmål har jag idag serverat åt de små <3<3<3<3<3<3

Sådär ja, nu var även denna dag gjord ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar