Summa sidvisningar

måndag 20 juni 2016

Säger godnatt...

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Nu är det dax för mig att sova. Har nu suttit på kontoret med valpregistrering som nu är färdigt för lådan. Valpförsäkrungen är klar sedan i fredags. Johannas balfoton är klara. Alla kvitton på veterinärskontnader och annat är i pärmen...finns lite strökkvitton kvar. Valparna äter ett nattmål just nu och Alice har det inte så lätt med alla små hungriga vargar. Det börjar nu bli lite tuffa vid matbordet och trycker samt protesterar högt när det inte går väl eller att de vill nöda.  Alice har ett himla pyssel. Jag tar lite semester i just detta mål och hon får klara det mesta själv nattetid. När hon sedan matat klart ska jag kliva upp och hjälpa henne ur lådan så hon får sova ostört...det behöver hon. Jag kommer att vara jättetrött imorgon igen men jag Har fått mycket gjort 😄.
Jag hittade slutligen det maskmedel som jag sökte och beställde 4 flaskor  till valparnas omgångar. Hoppas att de räcker nu bara. Nu orkat jų  jag inte mer...syna Vid annan tidpunkt...puss ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar