Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2016

Förberedelser...

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

 Nu börjar det dra ihop sig, nattens sista mål närmar sig. Jag ska göra rent lådan igen och sedan väga de små innan jag lägger dem till Alice. Jag kommer sedan att leta rätt på något på tvn, kanske en film...

Dagen har varit bra, valparna vart 2 timmar senare än vad jag tänkt och ytterligare lite till sena så jag är inte alls i rytm än. Det tar väl ett tag och innan det är dax för att kunna få sova.

Jag är väldigt trött nu och ska upp tidigt då jag ska vara klar för ett bankmöte, imorgon är dagen då jag skriver papper och det klirrar till på kontot för att starta bygget när allt är klart med bygglov och allt runtomkring ...
Det är dock förbannat irriterande att allt tagit sådan tid redan och inget är klart så man får sätta igång. ..det stör och så är det semestertider på det!

Men visst jag har en del att göra innan.och markberedelser ska göras också ...och så har jag just nu väldigt många hundar 😉.
Det har ju varit mycket med både Anton och resten i olika bemärkelser så jag har inte hunnit dit jag tänkt riktigt en bit i taget kanske 😉😂.

Nu ska jag ladda en film och sätta klockan på 6.00 så vi ses en annan dag 😊

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar