Summa sidvisningar

onsdag 23 september 2015

Är där hon ska...

Tjohoo...
Nu har det lugnat ner sig igen . Att bara fösa ihop en redan etablerad flock med en lekfull besökare kan jag tala om att det går inte hur som helst.
Min flock vet vad som gäller även om man är lite obstinat ibland. Nu har alla 4 kommit ihop sig...vi har ätit köttbullar och även frukost så nu efter den här persen för Bella är det bara att koppla av...ingen diskussion.
Hon har haft svårt att inte gå igång för att leka vilket är jobbigt för henne då det är hennes sätt att umgås. Nu är det nya takter. Om det ska funka så måste vi kunna umgås i harmoni och kunna koppla av ihop. Mina order är restens lag...enkelt bara att anpassa sig.
Bella håller sig nära mig vilket är bra eftersom jag har lättare att korrigera eventuella oönskade beteenden och det visar även att hon vet vem som bestämmer och vart tryggheten finns...perfekt .
Det tar en stund innan hon kan koppla av men mina babes hjälper henne genom att de lyssnar på matte och snarkar snart nog ikapp...
Just nu har vi en riktigt bra kaffe stund i lugn och ro ...
Det blir så bra sååå när jag får bestämma ;)


Bella håller koll så att hon inte tappar bort mig ;)


En stund senare kopplar även hon av....<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar