Summa sidvisningar

tisdag 22 september 2015

Dax att uppdatera en blandad kompott...del 1

Godförmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jag börjar med att be om ursäkt att lektyren inte kommit tidigare men jag har varken haft id eller ork och det vet nog de flesta redan men men det kommer när det kommer.

Just nu sitter jag i uterummet och hör radion surra i bakgrunden med Markolioo som pratare. Det knaprar även en hel del från babesen som ligger och tuggar pinnar bredvid mig.

Frågan är varför jag inte har skrivit på några dagar och de är vad jag ska berätta nu. Jag har haf så fullt upp att jag nu har deckat i 2 dagar. De 2 senaste kvällarna har jag gått och lagt mig klockan 20.00 vilket inte är likt mig alls vilket innebär att det är något som då inte är som det ska.

Förra gången jag skrev så hade jag en otrolig adrenalin kick av att jag inte skulle få hem tältet som gästerna skulle sitta i på Johannas kalas. Jag fick såklart panik och visste inte hur jag skulle lösa det. Jag blev så förbannad när företaget inte hade skickat mitt tält så de fick en rejäl omgång.
Men hur slutade det då?

forts följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar