Summa sidvisningar

tisdag 22 september 2015

Blandad kompott del 6

Fortsättning av del 5

Ja så kan det tydligen vara.
En del ska ha det jävligt besvärligt med det mesta även om man gör rätt för sig hela tiden.
Vad har varit sedan då efter detta? Jo jag har varit hundvakt till Bella som var hos mig hela dagen. Hon kom vid 6.30 och stannade till 14.45 ca och då åkte jag till Fiahemmet 16-18. När jag sedan kom hem så hade gubben gjort mat så vi åt, och sedan gav jag hundarna, rastade dem och tog dem med mig en våning upp så alla fick sova i sovrummet. Bella skulle återkomma nästkommande morgon och eftersom jag inte visste om jag skulle orka upp tidigt och eftersom inte hundgården var ok riktigt om det blev regn så lämnade jag groventrén ledig. Patrik gick ut tidigt före jobbet och städade så Bella skulle ha det ok men idag kom hon inte då Pia hade blivit sjuk.
Nu är det dock gjort så det är ju bra och det är städat till nästa visit.

fortsättning följer...

Tog inte lång stund innan detta var ett faktum


Alla var trötta och även jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar