Summa sidvisningar

torsdag 3 september 2015

Min bloggstund igår var såhär....åt helvete alltså :/

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Nu ska jag äntligen få skriva lite igen. Nu har jag varit sjukt irriterad över hur klantig man är. Jag hade gått upp, dvs lämnat ena änden av huset, nattat hundar, släkt och låst för att gå upp och lägga mig och skriva...
Jag var relativt tidig denna gång men vad gör jag? Jo självklart så glömde jag strömkabeln och datorn vad såklart död.
Jag letar efter en adapter som en tok på övervåningen bara för att inte gå ner och väcka hundarna. Jag letar och letar...

Jag hittar en adapter men är osäker om den funkar....den passar inte, jag hittar en till och det upprepades med samma resultat. Jag letar vidare...hittar en som det står HP på ..yeeey tänker jag men ack vad jag bedrog mig. Jag hittar hela paketet med laddare etc till bilen, Tyvärr så fanns inget fäste dit heller så tji fick jag åter igen!. Efter ca 1 timmas letande så gav jag upp och gick i alla fall ner och ett varv runt huset och störde hundarna ändå.
Otroligt nog så tittade de bara upp och somnade om vilket jag fortfarande är chockad över...

Nu har jag redan lyckats att somna ett par gånger medans jag skriver med datorn i knät som inte hör till ovanligheten ....som väl var så hände det väldigt mycket på dagen som inte är försent att berätta om även om denna gång gick käpprett åt he.... ;)  

Gör ett förhoppningsvis bättre försök idag
                                                                               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar