Summa sidvisningar

lördag 26 september 2015

En ledig kväll...

Igår tog vi det lugnt..

Under dagen hade jag Bella här så en extra hund blev det.
Satt och funderade på framtiden och tänkte på nya ritningar. Lotta hämtade Bella och snackade lite skit med mig en god stund.
När Patrik kom hem så åkte vi och hämtade sista blocket fyndet. På vägen såg vi en fin älg som jag filmade men något hände så filmen blev inte tyvärr. Vi åkte med ett släpkärrelass med oss..gips och soffa till Åcaféet och käkade en mumsig planka innan vi åkte hem. Tog hans om babesen och Patrik gick upp.

När jag gick upp sov gubben men mina tankar fortsatte mölja tills det var dax att hämta Johanna på krogen som jag insisterat på. Vi var inne strax före 03.00. Körde hennes vän hem och inväntade den andra kompisens mamma innan vi åkte hem.

Ja så var vår lediga dag 😉 puss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar