Summa sidvisningar

tisdag 22 september 2015

Blandad kompott del 2

fortsättning av del 1

Jo jag fick inom ett dygn hem ett tält som var uppe kvällen före kalaset och det blev lyckat. När det väl kom till kritan så hade de inte ens det tältet i lager som de lovat utan jag blev tvungen att välja ett annat. Det är bättre kvalitet men dyrare. Ilsken som jag var så talade jag om att de faktiskt får göra något på frakten eller priset då det är de som har felat. Jag kommer dock aldrig att rekommendera företaget till någon utan de får de avgöra själva om man vill ha med dem att göra. Detta är ett danskt företag som heter Dancover och de löste problemet efter en hel del ilska men det var så fruktansvärt dåligt skött. Fråga mig inte hur de bar sig åt men jag var så pass arg att de lyckades att skicka mitt tält från Danmark till dörren från torsdagen till fredagen i alla fall. Hoppas det kostade en himla massa extra för dem för det gjorde det i både tid och pengar för oss....

Hur som så löste sig den biten i slutänden för när gästerna kom så var tältet och borden på plats och maten var på väg ut.

Fortsättning följer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar