Summa sidvisningar

lördag 5 september 2015

Onsdagen fortsätter- En tur i skogen


Efter den djävulska morgonen så sätter jag ner röven i uterummet och pustar ut. Jag är helt slut, ringer runt till Ludde och Patrik för att få ordning på vad som skall hända under eftermiddagen. Schemat är ju redan ganska tight om man säger så. Jag får tag i de båda och det kommer att lösa sig men något tightare schema såklart.
Ludde dök upp här med ett lass grus en snabbis så vi pratade några ord innan jag gav mig upp i duschen.

Väl klar så gjorde jag mig klar för en tur till skogen med Ebba och Winston. Johanna som nu har varit hemma under sin långa håltimma på 4 timmar fick lov att följa med. Hon agerade fotograf under promenaden. 
Alice fick stanna hemma denna gång. Hon behöver träna på att vara ensam då det är något jag slarvat med som sjutton. Jag ska senare under dagen ta tag i henne så jag ville inte ha med henne nu utan ville bara ha en fridfull promenad vilket inte händer om lilla vilddjuret är med.


Vi njöt alla av friheten och lugnet men naturen...


Hade Ebba lös nästan hela tiden. Winston fick vara i koppel hela tiden denna gång. Jag har beslutat att bara ha en lös i taget då de inte sticker så långt då utan stannar i flocken. De kommer ju snart nog men det är mer korkar i öronen när de jagar varandra..
Ebba var så duktig och gick hela tiden där hon skulle...en riktigt rofylld promenad.. :)


Min fiiiina tjej <3


Lite lös vi Mossen :), dock var det inte så intressant då inte matte följde med.


Självklart hittar man en bajs att ta fart och rulla sig i! 


Summan av promenaden var av riktigt god karaktär och humöret var nu på topp efter denna naturligt lugna fria stund...

Fortsättning av onsdagen följer i nästa inlägg...

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar