Summa sidvisningar

tisdag 22 september 2015

Blandad kompott del 8

Fortsättning följer del 7

Just det...jag tror att några har tagit illa upp och känt sig ovälkomna till den festen som Johanna hade. Jag ska förtydliga detta lite. En del har nog missuppfattat via fb hur det låg till.

Johanna fyllde år, det var hennes fest/kalas och hon har bjudit in släkt som hon känt hon ville dela dagen med samt de närmaste av mina vänner som är nära vår familj...inte alltså alla vänner till mig/Patrik eller Johanna. Man var tvungen att dra gränsen någonstans då det är väldigt många människor och jag har inget med inbjudan att göra. Patrik och jag har fixat och donat åt henne och betalt...
Det var ett par som var nära familjen på olika vis som tackat ja men inte varken hörde av sig eller dök upp sedan vilket jag inte tycker är ok. Det är ok att inte komma men inte ok att inte säga till att man uteblir då man har tackat ja... då man räknar med, och gör plats för samt köper mat till alla som anmält sig.

Så med denna förklaring hoppas jag att alla förstår att det inte fanns en möjlighet att kunna bjuda alla mina och Patriks vänner då det inte var vårt kalas och mängden redan var stor. Inte ens hennes egna kompisar fanns det plats för denna gång..

Vi kommer naturligtvis ha galej vartefter och då får vi bjuda in till det..;). Ingen har varit ovälkommen utan det har varit begränsat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar