Summa sidvisningar

onsdag 23 september 2015

En skallig morgon :-P

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare ❤
Idag är jag en trött själ. Vädret inbjuder ännu inte till energi men jag väntar tåligt. Lade mig skapligt igår men skulle skriva om dagen. Ni som läst vet ju hur jag bar mig åt och vad som hände. Envis som en åsna så ville jag få ner några rader iaf så jag skrev lite ändå.
Saken är den att jag inte kunde somna sedan utan klockan blev runt 03.10 innan John Blund hade återbesök...dumma gubbe!
Nu på morgonen så blev det inte att slappa direkt heller då jag fick en levande väckarklocka i hundgården. Tror jag snoozat lite till den då den ihärdigt ringde klockan 06.45. Väckarklockan heter Bella och det är en icke fungerande off knapp på den klockan .
Så det var bara att några gånger försöka att stänga av och hoppas men jag bedrog mig kan jag lova ...det var bara att gå upp.
Hon behöver lämnas på det här viset så att det någon gång slutas med dessa dumheter. Det som är svårast är att inte ge upp då det är jobbigt att höra hela tiden. Hon fick vara kvar ute en god stund men fick sällskap av de andra en efter en för att hälsa av sig där hon inte kan gå igång på någon då hon har svårt att hålla sig lugn vid hälsning utan vill leka och det då utesluter en broms.
Nu har alla varit ute så nu är det dax att ta in hela ligan få se hur det går idag. Att styra inomhus är helt uteslutet så det är bara käka frukost och sedan lugna ner sig som gäller ...inget annat är ok.
Återkommer  vartefter  puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar