Summa sidvisningar

tisdag 1 september 2015

Tar tag i dagens aktiviteter...

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Sitter nu i uterummet och hör regnet smattra på plasttaket, hundarna ligger som vanligt bredvid mig när jag sitter här. Jag mår något bättre idag men har haft en fruktansvärd natt, en natt som jag inte vill ha igen. Jag har varit på toaletten åtskilliga gånger och haft enormt ont och kan inte riktigt ta på varför.
Jag har inte hjälp till direkt med bygget utan har gjort andra saker som har behövts göras samtidigt. Det har inte varit något än så länge som jag direkt har klarat av då det har innefattat att bära och ösa tunga saker vilket för mig är helt kört.
Medans Patrik igår körde ut grus så gick jag in och tog hand om köket som så ut som ett slagfält åter igen.
Johanna hade lagat mat men hon hade även dammsugit av det jag bad henne om innan jag åkte så det tackade jag för.

Nu ska jag tömma kylen och frysen så att Patrik kan flytta ut den när han kommer hem för att se om han kan hitta röret vi söker till golvvärmen. Efter det får jag se vad som blir. Skulle behöva ta ett varv med hundarna men om det regnar som det gör just nu avstår jag och hoppas på kvällen. Jag mår inte tillräckligt bra för att bli dränkt utan behöver nog försöka hålla mig så gott jag kan för att inte bli sämre än vad jag redan är.

Det blir ett varv upp på övervåningen och börja kontoret en sväng innan jag åker. Får se hur långt jag hinner....

Återkommer vidare senare under dagen om allt funkar som det ska puss...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar