Summa sidvisningar

onsdag 23 september 2015

Ett kvällspyssel för herr och fru Åberg

God natt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Hade skrivit allt i detalj vad som gjordes idag och hur dagen varit osv osv men jag vet inte hur jag gjorde mer än att jag satt och sov med datorn igen så jag lyckades radera att text som var en hel del. Jag orkar inte skriva om utan berättar att jag fick bada min Alice efter att ha kommit in full av kattskit som hon rullat sig i och att jag då badade de andra med då ryggen inte gav upp. 

har som ni vet skrivit en del på bloggen idag så jag är väl ganska ifatt igen med det. Jag avböjde dansen idag igen då jag var rädd att bli som förra gången eftersom jag har haft en otrolig smärta till och från mellan varven och samtidigt så har jag lite panik med vardagsrummet då det är kallt inne och jag mår sämre i kroppen för det med. Jag vill att det händer något nu så vi kan ta det lugnt i soffan vid brasan sedan. 

Sagt och gjort även att gubben idag inte hade lust så är han nu en nöjd man när frun har bestämt...


Från början ikväll...rören till elen och dosor fanns så vi hjälptes åt att dra i kablarna som skulle i. 


Från början ikväll...så var det reglat överallt men nu är det min tur...


Frun går igång med att isolera...


och fortsätter...


och fortsätter..,


och fortsätter...


och gubben kommer efter och plastar. 

Ja nu är två väggar i alla fall färdig isolerade och plastade och nu klara för osb efter ett kvällsryck av fru och herr Åberg. En hel del blev snart gjort bara vi hjälptes åt. 

Tackar gubben för ikväll och tror att jag mår bättre imorgon när vi nu är mer på g....

puss och på återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar