Summa sidvisningar

tisdag 22 september 2015

Blandad kompott del 7

Fortsättning del 6

För övrigt är det lugnt idag men hur jag mår tänker jag inte gå in på, det är ett annat kapitel. Bella ska vara här alla dagar fram till helgen nu om det är så att Pia är frisk och Freja kommer på onsdagkväll eller torsdag. Hon behöver hundvakt först och främst och även klippas i allra högsta grad så jag vet att jag inte behöver rulla tummarna denna vecka heller.

Ja så här ser väl tillvaron ut för dagen...ikväll dans om det går (vilket jag har svårt att tro), imorgon och torsdag Fiahemmet, vi har inget vardagsrum än, börjar bli kallt nu så det kommer behöva kämpas ett tag till. Utsidan av burspråket blev iaf målat för andra gången i lördags och ser nu ut såhär

fortsättning följer...


så här sov vi inatt när vi väntade Bella på morgonen...


Och det lilla burspråket


När det är klart kommer det vara riktigt bra ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar