Summa sidvisningar

torsdag 13 augusti 2015

En aktiv dag med fart...

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Tänkte nu passa på att ta några rader innan dagen skenat iväg för långt igen. Som de flesta som följer bloggen så är det just nu en ganska intensiv hund period just nu, vilket jag tycker är fantastiskt roligt och bäst av allt är när man ser hur lyser i ögonen på mina fina babes <3

Arbetet med Alice har varit gaska intensivt nu efter skadan och det är där fokus har varit sista tiden, då hon kunnat vara med igen för att inte tappa intresset för mycket. Jag har tränat på alla möjliga saker och de andra 2 har fått vara lite vid sida om nu under en period då jag inte riktigt kan ta alla på en gång. Självklart glöms ingen bort men Alice har fått est tid med mig eftersom det är där energin just nu måste vara..

Igår blev det e tripp till Norrköping. Jag skulle ha ett möte så Johanna gick med Alice under tiden för att vi sedan skulle möta upp Bella och Pia för fortsatt promenad.
Detta gick väldigt bra och vi gick ca 1 timma till tillsammans innan vi for mot Söderköping och käkade på Move in grillen. Pia och Bella tog bussen hem och vi andra åkte hem till oss. Vi vilade en stund för att sedan åka vidare till Vadstena med Alice för en sista gångs träff på året med raggarbilar och motorcyklar. Vi hade trevligt och allt funkade bra. Johanna övningskörde i sin Kaa vilket gick bra med några påvisnnigar.
På vägen hem så vittnade vi en olycka som jag inte har tid att berätta om mellan en mc och e bil precis framför näsa på oss.

Vi åkte hem och var helt slut hela högen efter detta.

Nu står jag i startgropen och ska iväg igen, bilen är packad för hund och egentligen skulle bara Ebba följt med med de andra var så ledsna så de får väl också följa med men Alice får inte roa sig i grusgropen denna gång utan tar det då hon är redo för det med ben och uppvisning ;).

Har tyvärr inte tid att skriva mer nu då 3 sitter och väntar med längtansfulla blickar och Patrik väntar på kaffe :)....Tjing :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar