Summa sidvisningar

söndag 30 augusti 2015

Kaos blåser över men inte arbete...

Dagen fortsätter sin stilla gång. Patrik och Johanna börjar att tömma vardagsrummet från golvbrädorna medans jag ger hundar och sparkar igång kroppen med att försöka få köket snyggt...


Hälften av brädorna borta..


Jag förbereder frisörstolen åt Patrik då han verkligen nu måste bli klippt. Han ska iväg om ett par timmar och måste då vara lite vårdad i alla fall... ;)
Som ni ser så är jag absolut inte ensam där jag är...


Medans jag väntar på att Patrik skall bli klar för stolen så slår jag mig ner där och självklart sätter Ebba och Alice fart att busa. Självklart ska de även vara i stort sätt på mig också trots att tomten är stor!


En kaffe skulle avsmakas och dessa strumpor kom inklampande i uterummet som var nystädat...suck


Fönstret borta och skopan redo för arbete...


Ett lager till med brädor ska nu bort...


Nu är frisörstolen tom och gubben har åkt på bröllop med mamma som sällskapsdam, jag fick lägga ner min lekamen för att orka med resten av dagen då herr migrän inte vill lämna mig ifred...

men vad hände senare på eftermiddagen? 

Fortsättning följer ....puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar