Summa sidvisningar

söndag 16 augusti 2015

Vadstena - motorträff -Alice

God middag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Sitter nu i vardagsrummet efter ha hållit på och bråkat med att försöka ta mig ut på nätet vilket har varit irriterande struligt. Anledningen till att det inte har blivit några inlägg alls beror på att nätet har strulat som tusan och även just blogger. Varför har jag ingen aning om en det är sjukt irriterande. 


Eftersom jag nu har tagit mig ut i alla fall så tänkte jag visa några foton på den kvällen vi åkte till Vadstena. Det var då sista gången för i år som det var onsdagsträff där så Patrik undrade o vi skulle passa på och åka och det gjorde vi. Jag tog med mig Alice igen som tidigare samma dag hade varit inne i Norrköping vilket jag visade i förra inlägget...så nu på kvällen fortsatte vi här.

Johanna fick övningsköra dit och lilla Alice fick knöla in sig i baksätet hos mig med sin bilsele på såklart. Hon har tidigare varit jätte stressad när hon ska åka bil vilket har varit borta länge nu, hon kräktes även varenda gång hon åkte bil men det händer numer sällan och det är verkligen en befrielse för hela familjen.
Nu nr hon skulle krypa in i bilen visade hon inget som helst spår av tidigare beteende utan kikade lite och lade sig sedan lugnt till rätta med huvudet i mitt knä och bara njut av färden. Underbart när all träning faktiskt betalar tillbaka i ett harmonisk beteende och helt utan stress i tidigare jobbiga situationer. Älskar verkligen när man ser att djuren mår bra...




Vadstena slott


Lite bråttom hade bruden men det händer ofta och det är vad jag försöker jobba bort :)


Vattenbilen ska precis ner i vattnet..





En liten bil men full av INTE hela familjen ;)

Vi hade en riktigt trevlig kväll, köpte lite saltgurka och brända mandlar och bara gled omkring. På vägen hem så vittnade vi om en mc olycka precis bredvid bilen vilket var hemskt att se. Räddningstjänsten var först på plats efter att Patrik kastat sig på telefonen och ringt. Vi lämnade platsen efter en stund och det verkade inte blivit några allvarliga skador på mannen på motorcykeln vilket var skönt att se. Efter detta åkte vi hem direkt även om vi hade tänkt äta ute men ingen av oss var så pass hungrig att det var värt det...

Så här slutade alltså våran Onsdag....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar