Summa sidvisningar

söndag 23 augusti 2015

Jag SKA fortsätta. ..

God middag alla nära kära vänner och bloggläsare ❤
Tar några rader innan jag lägger mig i vågrätt läge och ser på Mannen som talar med hundar en stund. Har nu sett ett par avsnitt under tiden som jag nu rensat svampen som stått sedan i torsdags.
Igår fick jag efter en halv dags trötthet jordens energi och röjde upp hela nedervåningen. Jag plockade undan i alla rum  överallt...dammsög...torkade alla golven. ..tvättade...lagade mat (som blev jätte sen) skrev en del och tog all disk i köket och även städade av efteråt. Jag var riktigt nöjd med min insats....
Jag berättade om Alice och Mh i förra inlägget och ska berätta vidare vad som händer såklart. Visst blev jag fruktansvärt besviken över att det inte funkade att få ställa upp och att det är mer eller mindre kört att få till ett mh. Men jag ger mig inte och gick vidare fort som tusan med detta vilket jag kommer att berätta om...
Får jag problem så brukar jag lösa dem och hur jag gör är oftast en gåta ...
Jag kommer att berätta vad som hänt under senare delen av torsdagen och även under kvällen när jag bara ägnade mig till tillit och naturlig förmåga...
Nu som sagt blir det vila en stund innan jag ger mig på nästa del som jag ska beta av innan jag tar mig an nya projekt igen..

Visar nedan vad det blev till middag..
Önskar er alla en underbar dag...
Puss ❤

Förrätt : skaldjurscoctail med bacon och asiatiska grönsaker, toppat med vitlöksmousse och physalis.


Middag: hemgjord biff med rödlök och rosmarin, annorlunda pomme, tomat, cafésås och färsk bladpersilja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar