Summa sidvisningar

lördag 22 augusti 2015

Tar hjälp av kära ❤

Ja ni gott folk, som sagt så fortsätter  jag skriva ner vad jag har gjort under dagarna. Nu har jag kommit fram till Tisdags kvällen och då bad jag mina fina om lite sällskap. Jag skulle ut med Alice i skogen och se hur hon reagerade på att vara utan Ebba vilket sällan händer och när andra människor var med som brukar vara hemma. Som ni vet så har jag varit iväg på alla möjliga former av upptåg för henne på sista tiden, men denna gång ville jag att vi skulle kolla bara henne och hennes reaktioner.

Jag bad  familjen om hjälp inklusive Kalle och de alla följde med och gjorde kvällen i skogen till en trevlig tillställning.

Tyvärr har jag inga foton då jag lagt ifrån mig telefonen, men min tjej skötte sig bra.

Efter att vi kom tillbaka så fyllde vi soffan med våra rumpor och såg den sista Falkfilmen som vi inte tidigare sett. När det var 10 minuter kvar på filmen så höll jag på att bli vansinnig. Nätet strulade igen och gav ingen kontakt till cast så det tog en timma innan det funkade igen och Patrik hade somnat igen. Fy fan för Telia säger jag igen som inte levererar! Något är extremt galet!

Ännu en filmkväll förstörd på grund av nätet annars en kanon dag...

Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar