Summa sidvisningar

torsdag 27 augusti 2015

VA FAN SKA JAG TILL LÄKAREN ATT GÖRA ?????????

God middag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Åter ett läkarbesök är gjort och vart leder det då? Det var en jävligt bra fråga...

Idag var jag kallad ner till läkaren och jag ska ärligt talat säga att jag inte vet varför...
Jag gör allt jag ska och äter alla mediciner jag ska, sköter alla möten, utredningar, och vad det än är. Jag ska nu på måndag börja arbetsträna och det ska bli trevligt att komma ut på något igen efter så lång tid. Jag vet att jag har mycket att kunna bidra med även om jag inte klarar alla fysiska delar men jag löser det mesta ändå så det går ingen nöd åt något håll...

Jag tänkte att idag ska jag se till att jag får nya recept, svar på mitt cancerprov som jag tog i somras då jag "opererade" bort 3 hudförändringar som uppstått. Jag skulle få veta vad som har hänt vad gäller min remiss till ortopeden som förra läkaren sa var tvång att börja med. Skönt att saker är i rullning kände jag...

Vad tror ni händer???

FY FAN FÖR DETTA JÄVLA SKITHUS!!!

Jag klarar mig fan bäst själv utan att man ska bli nedbruten på en sådan jävla instans.....men att tala om vad jag ska göra med mitt liv det kan dom allihop och inte en enda jävel säger likadant! Att bli läkare är nog vad jag borde satsa på för det är nog ett jävligt enkelt yrke!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar