Summa sidvisningar

fredag 21 augusti 2015

God natt alla nära kära vänner och bloggläsare ❤

Sitter nu vid brasan efter en jävulsk dag och tar nattblosset. Har nu varit hos våra underbara grannar under kvällen en stund där det bjöds på samma gästfrihet som alltid. ..har saknat det under sommaren men har själv inte varit i stånd med att må bra för att kunna vara ett trevligt sällskap så vi har knappast träffats alls.

Idag är en sådan dag som faktiskt är länge sedan jag hade. Jag har legat hela dagen med migrän och varit extremt matt i kroppen och inte orkat ett jota...

Tyvärr har kroppen sagt ifrån så alldeles..haft ondare än vanligt och även sovit om vartannat i ett.

Lyckades få ihop 2 inlägg idag vilket var en enorm ansträngning då jag somnade med händerna på tangentbordet flera gånger.
Patrik var och jobbade som vanligt och körde sedan upp grus enligt avtal till grannen efter att han kört in all ved som han tänkt. Han har varit duktig han. Själv känner jag mig absolut skit som inte ens klarat av att aktivera mina babes idag då det nu varit taket mer eller mindre...Alice är värst 😕.  Hon har fått så mycket stimulans sista tiden så hon kräver nu mer och mer. Borde inte känna dåligt samvete för en dag dålig men gör det ändå. Har haft lust att göra hur mycket som helst men ingen ork alls.

Migränen har nu gett sig äntligen men vristen där spårlinan brände mig värker något fruktansvärt så jag tror hälsenan fick en omgång med.

Lite glada nyheter idag i alla fall...fick hjälp av underbar vän att få en plats till Patrik i dansgrupp en som jag fortsätter i vilken börjar i september igen. Riktigt roligt att gubben ringde mig idag och bad mig lösa problemet pm jag kunde för han ville nu fortsätta att dansa vidare....så snart kommer vi åter igen bugga vidare på vår 3:e kurs bugg. Hoppas även att det blir en fortsättnings fox för den vill jag också gå.

Vi får se vad som händer längre fram. Nu har jag nattat Ebba och Alice men Winston sover hos Johanna inatt då hon ville ha sällskap.
Nu tänker jag försöka tappert att fortsätta skriva de dagar som saknas halva tisdagen, ons och tors så mycket som bara går så jag kommer ifatt. Släpper nog inget mer idag men imorgon igen satsar jag på..
Som vanligt har jag nya planer och även hunnit haft ett tungt nederlag igen så jag får börja om med tuffa saker vilket jag kommer att delge. Kommer berätta om underbara som ställt upp för mitt intresse och utflykter samt hund träning under de inlägg som saknas. Har även haft mycket funderingar och tanke ställningar samt blivit ställd mot väggen som även det kommer att uppdagas om jag nu hinner med.
Tiden tickar på och gör jag inget nu då kommer jag snart ha väldigt bråttom!!

Puss för ikväll...hoppas ni följer med på de dagar som saknas och det som komma skall. ..kanske faller en del i smaken ...😘❤👍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar