Summa sidvisningar

måndag 16 februari 2015

Dax att sova

Godnatt alla nära kära och vänner och bloggläsare  <3

Vad sjutton gör jag vaken nu? Ja ni det kan man undra,,, och jag vet verkligen att ni skulle vilja veta men nu är kärringen på Lund Mansion trött och tänker sova ett tag.

När jag åter vaknar så blir det att fortsätta där jag slutade med mina knasigheter för framtida bruk. Mer saker händer även om jag inte gör så mycket, utan det liksom ramlar in eller hur jag ska uttrycka mig.
Har även kikat över bloggen en snabbis och märkliga saker händer...sådant som hänt hos mig är inte riktigt min stil men men...alla är vi olika.
Vissa saker kanske rent ut inte borde hända?, det är väl det som är den stora frågan...

Ja ni nu har ni som läser ofta ännu mer att fundera på, själv lägger jag allt åt sidan och intar min skönhetssömn ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar