Summa sidvisningar

tisdag 10 februari 2015

Helgen var inte riktigt slut...

God morgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Denna morgon startar jag med att dra ifatt söndagen i text innan jag sätter igång med det jag tänkt.

På morgonen när jag vaknade var det redan rörelse i huset, våra besökare var uppe före mig vilket absolut inte hör till det vanliga.
Igår kväll bad jag besöket om att vi kunde hjälpas åt med köket idag då det verkligen såg ut som om en orkan blåst ur alla mina skåp!

Kalle hjälpte mig då Micke käkade frukost och Patrik inom kort kom upp. Strax därefter så fick Patrik åka iväg för att sanda i Norrköping.
Vi satt och pratade en del men sedan frågade jag Kalle om han ville hjälpa mig med en sak i min bil. Jag skulle behöva ha bort mina baksäten och se om de kan fixas till så att jag skulle kunna fälla dem lätt för att få ordentligt med plats när jag behöver. Jag har nu haft kaos i mina säten i bilen. Ni som inte vet vad jag åker är en 7 sittsig minibuss där jag redan plockat bort sätena i kofferten såklart.

Kalle hjälpte mig och Micke åkte vidare för att komma i form för en arbetsdag. Även Johanna var iväg för att jobba denna dag.
Alla sätena fick vi bort ur bilen, kofferten städades och gjordes i ordning. Ett säte klädde jag när Kalle åkt och fick ut i bilen. Sååå himla skönt det äntligen rör sig i rätt riktning.
Under kvällen så kikade vi på farmen, disken togs omhand och lite småplock.
För övrig blev det nog inte så mycket mer gjort.

Har nu stora förhoppningar för kommande måndag då jag hoppas att jag får massor gjort och att jag ska få vara smärtfri.

Tack snälla Kalle för hjälpen ännu en gång...du är en RIKTIGT fin vän <3

Bjuder på en hundbild på min slappa liga ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar