Summa sidvisningar

onsdag 18 februari 2015

Vem är mest korkad....

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Har nu gått och lagt mig med min nya kompis. Jag hoppas nu på att vi får många långa njutningsbara timmar tillsammans när jag har lust. 

Idag har det varit lite av varje...men det kan jag berätta imorgon...
Har varit iväg och även kvälls shoppat..spännande saker sker nära och  andra spännande saker inväntas.
Jag vet om att dagarna som gynnar mig och mitt välmående i stort kommer närmare och närmare. ..
Jag känner det i benmärgen....vissa människor hjälper till att visa en annan sida hos mig. ...en sida ingen vill möta.
Ibland undrar jag verkligen hur korkade en del är...som på fullaste allvar inte tror att man förstår! Stackare...inte finns där den vassaste kniven i lådan...

Ibland händer det att jag drar mig till minnes om vissa saker...Allt för att jag blir förbannad på rötägg. Oärliga människor som står och ljuger i ord eller skrift. ..kommer med dåliga ursäkter och sätter sig som offer i samhället och
tror att jag köper skiten!  En sak säger jag....människor som är  elaka....lögnaktiga...baktalande.....lata gnällarslen som ger ut sig vara bättre än andra på mycket ...
Gillar inte sådana människor..inte heller sådana som utnyttjar snälla hjälpsamma människor för att få som man vill....eller så länge det passar! Sådana som utnyttjar systemen i samhället utan rätt..som bara oärligt roffar åt sig där de inte har att göra när andra verkligen behöver hjälp....sådant avskyr jag vekligen! Fy fan så ruttet!
Sedan kommer man till mig....då jävlar är det ett annat ljud i skällan. Om det är någon grej jag råkar göra fel  så är det förskräckligt!...märkligt inte sant?
Det existerar inte högt från så många längre men jag vet i det tysta. Ren avund till stor del...även om man inte skulle klara saker som jag har gjort...Varken fysiskt eller  psykiskt.  Jag pratar nu inte om folk i allmänhet utan några stackare...
Blir bara så trött  på att man kan räkna ut vissa saker med röven och en del tror de är sååå smarta.

Min stridsyxa är hög när dumheter...hymmel  och skitsnack uppdagas och det spelar ingen roll vad det handlar om. Om jag alltid ska sträva efter att göra rätt så kan även vederbörande räkna med att vad som helst inte går hem...
Jag avslöjar inte mer än så men jag är fullt vaken och medveten även om jag sköter mig och mitt. Kanske smäller bomben då stubinen nu har brunnit i flera år. ...

Vi får väl se hur man sköter saker.  Görs det på rätt sätt är det bra. ..men blir det som jag misstänker så är det dax att tänka om....
Ibland är det verkligen spännande ;-)

Puss och kram. ..syns imorgon 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar