Summa sidvisningar

lördag 14 februari 2015

Hoppsan...

God kväll alla nära kära och vänner <3

Efter mitt förra inlägg fick jag ett skapligt påhopp av en person som inte har en aning om vem jag är. Denna person antar jag vara min äldsta dotters vän. Jag berättade i förra inlägget att jag blivit mormor och så är det vare sig man vill eller inte.
Vad som skrevs i inlägget och vad som sas sedan kan ni kolla själva. Visst jag erkänner jag gjorde fel som kopierade en bild på mitt barnbarn från en offentlig blogg till en annan det var dumt. Jag tänkte inte på att man inte fick det. Det kan jag be om ursäkt för....men inte till denna person som hoppade på mig och skrev både det ena och det andra. det var säkert en snärta som behöver några år på nacken och jag lägger inte speciellt mycket vikt i det. Det som gör mig förbannad är att när en sk kompis till en annan lägger sig i där man inte hör hemma så kan det hända att jag lättar mitt hjärta ännu mer om saker som varit...vilket för vederbörande inte är så värst positivt.
Jag har varken kontaktat eller pratat med eller brytt mig sedan kontakten bröts, och gör det inte nu heller. Självklart så talar jag om saker som händer i mitt liv om jag vill och denna gång var det detta.
Jag tar bort bilden från mitt förra inlägg eftersom det var fel av mig att visa den fina tösen men mer fel än så är jag inte skyldig till och mitt fel åtgärdar jag...

Frågan är ...hur kan man skriva vad som helst och hur som helst om och till en person man inte vet ett skvatt om mer än den text som framgår och även det som berättats från annan mun? Tacka fan för att jag är jag och ingen annan...

Nu ni alla godingar har ni väl fått tillräckligt med spänning denna gång så jag kan återgå till min vanliga fredag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar