Summa sidvisningar

fredag 6 februari 2015

Ett godnatt inlägg.....

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Som vanligt så försöker jag att skriva men allt blir inte alltid som man tänkt sig. Just nu har jag tagit med mig datorn upp i sängen och ligger och skriver samtidigt som jag har en spellista från spotify i öronen. Ganska trevligt måste jag erkänna. Man kan göra så mycket med tekniken idag som man aldrig hade trott var möjligt när man var tonåring vilket trots allt inte är 100 år sedan.

Hur har denna dag varit då...
Jo det har varit en riktig skit dag när man ser till min egen hälsa. idag är tredje dagen som jag har haft skit ont och inga mediciner hjälper. Det  är sjukt störande måste jag säga. Jag har inte kunnat ta en promenad de sista dagarna....eller ska väl säga att jag valt att inte göra det, men tanke på hur jag idag har varit. Det är ju faktiskt så att jag bor lite så att man kan fuska eftersom mina babes kan aktiveras på andra vis, men mitt samvete blir naturligtvis sämre. Jag känner mig just nu som en skit ska jag erkänna och då kanske ni undrar varför, det kan jag berätta. Jag har inte varit ute på någon promenad som jag just skrev, Jag har heller inte gjort ett skit mer än ha vikt lite tvätt som var i vägen för mig när jag trodde att jag skulle kunna ta mig ett skönt dopp i poolen vilket sket sig.
Strömmen slog av igår och även poolen så temperaturen hade såklart sjunkit till 32 grader inget skönt alls. Har legat mycket idag. Tog ett dopp när tempen kommit upp till 35 men det var verkligen inte skönt alls så det blev att förflytta sig en våning upp till ångduschen för att värma upp sig.
Det var skönt men jag klarar inte att vara där för länge då jag får svårt att andas och ibland svårt att sitta där....så den stunden blev inte så värst lång men ändå skön.

Som sagt det har inte varit min dag i dag. och vad hände sedan då?
Jo jag lagade mat vilket jag faktiskt inte gjort på några dagar, vi åt och så deckade jag åter igen...kul!!

Vet inte vad det har varit mer än att jag har haft jäkligt ont, jag bara slår ihop och sover i ett....
Känner inte alls igen mig själv, det är ganska tungt.

Jag har sett ifatt farmens tre avsnitt idag som jag låg efter med, vi har ju varit borta 2 kvällar nu så jag tog nu ifatt det och därefter såg vi på filmen som gick på 6;an ikväll, riktigt bra.

Mer än så har väl inte hänt, en riktigt ospännande dag. Visst en del andra saker kan jag väl säga är lite knepiga. Jag brukar känna på mig saker och även denna gång, så nu inväntar jag nästa idioti! Den sista idioten är ju inte född och det vet vi väl alla, det kommer ju Jag har gjort många val av människor som jag inte vill ha med att göra och nu inväntar jag vad min känsla säger mig. Jag brukar ha rätt,,,så nu väntar jag med spänning....

Jag kan säga att de som bär sig åt kommer själv få tillbaka, så är det jag har dock inga problem att vänta, tiden utvisar oftast så mycket självt så jag behöver inte göra något direkt för de sk intelligenta själarna lyckas så jäkla duktigt själva att vända till saker genom oärlighet, skitsnack, lögner. dåliga ursäkter eller vad det nu kan vara och dessa stackare tror varje gång att man är så jävla korkad att man tror på allt...vissa saker kan man till och med räkna ut att man kan förvänta sig genom att tänka med röven....

Men roligt kan man ju ha på denna typ av människors bekostnad, det är ju faktiskt lite synd om dem som tydligen inget begriper utan tror de är riktigt smarta ;).

Vem vet kanske har jag fel känningar denna  gång ....det återstår att se.

Om jag är bitter...nej då inte alls men man ska tamejfan  få det man förtjänar....

Hoppas er dag har varit bättre än min. Jag har nu stora förhoppningar om morgondagen då jag ska fortsätta min förhandlingar om leverantörer och beställningar och en hel del annat, imorgon ska det banne mig vara fart på Lunds Mansion! *Och den som ska vara in action är jag! Gubben ska jobba imorgon så jag hoppas jag får vara i fred från telefonsamtal för jag kommer säkerligen inte att svara om jag mår bra....

puss....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar