Summa sidvisningar

måndag 9 februari 2015

Poolen väntar...

God morgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Har klivit upp för en stund sedan, haft hundar ute och även druckit en kopp kaffe. Nu väntar jag på att gubben skall bli klar med sina timmar så jag ska skick in dem till maskinringen på den snö som körts.
Därefter ska jag ta mig ett dopp i poolen i kurerande syfte och hoppas på att starten för dagen blir bättre än just nu. Jag kom upp skapligt bra men är inte ok så jag gör ett tappert försök med värmen och sedan därefter fixar till mig en aning så jag känner mig fräsch. Man blir så mycket piggare när man själv inte känner sig ruggig och tråkig.

Därefter ska jag skriva klar om helgen jag lovade och sedan sätta igång med en del av mitt nya som jag nu natt googlat och glott om på Youtube.

Återkommer när jag kommit så lång puss...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar