Summa sidvisningar

onsdag 18 februari 2015

Sparka igång så något händer kanske....

God dag igen alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Idag har varit sjukt onyttig dag, antingen har jag dåligt minne eller så har jag inte gjort ett skit!
Gubben ringde hem tidigare idag och sa att han var riktigt trött så jag behövde inte räkna med att han skulle vara ett trevligt sällskap idag när han kommer hem.
Hundarna väckte upp oss, eller snarare Patrik, eftersom jag inte somnat. Efter det så kunde inte Patrik somna igen så det blev väl bara en timma till slut efter mycket om och män.
Jag är själv sjukt trött idag ,en har inte gjort ett handtag och sov ju dessutom till 09.00.

Nu däremot ska jag ta och sparka igång mig själv med lite musik och frisk luft till att börja med så kanske det blir fart på den här adressen med...

Återkommer som vanligt och skvallrar om det gick eller ej ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar