Summa sidvisningar

torsdag 19 februari 2015

Vad önskas?

God kväll alla kära vänner och bloggläsare <3

Tänkte göra en lite koll bara om det är någon som önskar läsa om något särskilt i min blogg. Alla har vi olika intressen. Jag skriver som ni säkert vet om mitt liv, mina tankar och känslor, mina galna upptåg, min vardag, hundar och mycket mycket mer. Jag har fått en önskan att jag ska berätta om mina djur jag haft en gång i tiden så jag ska väl peta in något inlägg om det. Men först måste jag kolla om jag redan skrivit något för det har jag nu glömt.

Det är en god vän till mig som så gärna vill att jag berättar igen , det var en väldigt speciell tid. Den tiden hon menar är när jag bodde i Ringarum, kaninuppfödningen, minigrisen Nasse, fåren som farsan dumpade hos mig, katterna vi hade, ankorna....ja och säkerligen mer så klart.

Jag har även lite annat i mina tankar som ska ut här men allt tar sådan tid och jag försöker hinna med så gott jag kan. Nu ikväll ska jag ta mig en skrivar kväll om jag inte blir avbruten som vanligt. Har en rejäl skrivarglöd som knappt är hanterbar....

Hoppas ni haft en bra dag, jag ska snart berätta om min..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar