Summa sidvisningar

måndag 23 februari 2015

Det börjar likna något....

God middag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Idag är en dag då jag åter igen har återgått till mina planer jag har pratat om vilka jag fortfarande inte är i fas att berätta om. Jag måste skapa något för framtiden och det är just vad jag håller på med. Som många av mina vänner redan vet så är jag ganska kräsen och mina arbeten jag påtar mig brukar vara väl igenom arbetade när jag väl känner att jag är hemma.
Jag är fortfarande i startfasen men saker och ting börjar falla en aning på plats vilket känns riktigt fint.
Jag har nu suttit hela dagen och sammanställt den information jag nu har, skapar just nu en dokumentation som skall vara som mall och som sedan ska vara mina stöttepelare i mitt fortsatta arbete. jag får nog lov att säga att så här långt är jag nog ganska nöjd och självklart är det bara min början av min resa...

Glöm aldrig att man får oftast vad man förtjänar så vi får se vad som händer i slutänden, antingen är det ämnat att bli eller inte. Allt har en mening och ödet har hjälpt mig så många gånger förr...

När jag är redo kommer jag att berätta, men jag är inte där ännu...

Puss och på återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar