Summa sidvisningar

söndag 22 februari 2015

Kvällens innehåll..

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Sitter nu i soffan och har tankarna på att gå och knyta mig om en liten stund. Idag har varit en omtumlande dag och jag sållar nu tankarna innan jag lägger mig. Just nu sover gubben i soffan bredvid mig och alla babsen  har slagit sig till ro för länge sedan. 

Idag blev vi åter en mindre i familjen vilket känns och nu under kvällen så har gubben rått om sin fru en aning. De har varit riktigt skönt måste jag erkänna. Patrik gjorde middag idag och överraskade med något nytt. 
En drink bjöds en stund före maten och den smakade inte dumt alls ska jag säga. 


En körsbärsdrink blandad med en stor skvätt omsorg <3


Hasselbackspotatis, köttfärsrollader inlindade i bacon, beasås och sallad serverades.


Det serverades även efterrätt i form av brylépudding,, kaffe och en dooley´s likör. 
Allt smakade riktigt gott får jag lov att säga. Ett stort tack till Min kära gubbe som har gjort detta för sin fru ikväll, det var riktigt mysigt.

Ett bad skulle även ha gjorts men när vi var klara med maten så började Maria Wärn som vi vilade ögonen på en stund. Det visade sig att det var en av de som vi redan sett men jag var inte jättesugen direkt på att bada idag så det gjorde absolut ingenting att det inte blev av. Vi tar det en dag när det känns mer angeläget. idag har jag bara pustat och känt lugnet i huset. Det har verkligen varit tyst sedan Lex for. Nästan läskigt tyst och lugnt. Vi kikade lite på mello men Alice var inte så förtjust utan morrade åt tvn och ryggade då Kerstin sjöng. jag tror att det visar en del ;). 

Hoppas ni haft en bra dag, min har varit kanon och väldigt annorlunda måste jag säga. 
Jag gör nog ett inlägg till innan jag lägger mig som jag redan påbörjat med lite mer av vad vi gjort med vårt hem...

Om ni är nyfikna eller vill veta mer så ses vi snart igen...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar