Summa sidvisningar

söndag 22 februari 2015

Vårt hus...


Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Som jag sa i det förra inlägget så kommer här det jag nämnde. Lite av det vi gjort med vårt hus sedan vi flyttade hit. Kommer att berätta mer om hur vi lev i allt byggdamm blandat med blod, svett och tårar och slutligen ren glädje och stolthet. Vägen till framgång är för alla inte lika lätt, vi har tagit den svåra vägen med att starta eget, arbeta för oss själva, bygga själva och bestämma över vem man är och hur man vill leva. Detta är min farmors gamla hus som vag alltid varit i som liten flicka upp till den dagen hon gick bort. i detta huset har min trygghet varit som yngre,  det var nu min tur att göra något vettigt tillbaka.

När vi beslutade att ta oss omhand detta så hade vi ett fint hus i Gusum som vi trivdes med, Det krävde endast lättare renovering vilket vi också gjorde men detta är vårt livsverk, vår lärdom och det vi vuxit närmare genom. Vi har samarbetat på ett vis som är fullständigt otroligt , det finns inte ens ord...
Ni kommer att få se vad jag menar om ni finner det intressant :)



Så här såg huset ut när vi började mer eller mindre, gubben har endast dragit av taket här men har inte kommit så mycket längre.


Arbetet fortsätter....


och fortsätter...


Slutar här nu och fortsätter senare och när jag hinner och orkar mellan allt annat, puss och godnatt. Antagligen syns vi snart igen...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar