Summa sidvisningar

lördag 14 februari 2015

Gör ett försök...

Godnatt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Ja ni gott folk nu är det åter en sen kväll/natt igen. Ska vara ärlig och säga att det har gott i ett så jag har faktiskt inte orkat skriva något alls så jag har varit så trött när jag väl haft tid så  jag vet att jag definitivt skulle somna i datorn som vanligt.
Jag har haft en förmåga att göra det så fort jag sätter mig ner och börjar att skriva. Kan det bero på något kanske? ;)

Kanske har det varit lite väl mycket mot vad jag faktiskt orkar med. Jag har inte heller varit alls i den bemärkelse jag brukar på fb utan jag har varit ganska passiv.

Just nu har jag bryggt mig en kopp kaffe och har haft strul att kunna logga in så mitt kaffe har hunnit blivit kallt under tiden så värst gott är det ju inte just nu. Jag har precis nattat alla mina Babes och tänkte försöka fortsätta berätta där jag slutade sist.

Jag berättade om vår fantastiska måndag, vår promenad vi gjorde och sedan sa jag nog inte så mycket mer tror jag, jag minns inte riktigt och ska jag vara helt ärlig är jag för lat för att gå tillbaka för att kolla vad jag har skrivit tidigare.

Jag har dessutom glömt att göra rätt för mig, jag har glömt att tacka några vänner...inget bra alls!
Jag börjar därför med att tacka Ullis när hon var här sist så kom hon med en bukett tulpaner och gratulerade mig personligen  eftersom hon var sjuk när hon tänkt dyka upp.

Jag vill även tacka Key med ett jätte stort tack för i söndags kväll när vi sågs sist. Hon vet varför jag tackar och mer än så låter jag vara ....men stort tack <3

Mer än så här blev det inte..jag var helt slut och hundarna var helt deckade hela kvällen sedan, så jösses så lugnt det var den kvällen. Jag tror inte det blev mer på den dagen men jag nöjer mig så här.

Min måndag har jag redan berättat om...både om Patrik och mig och även vår underbara promenad vi gjorde så jag försöker mig på tisdagen i nästa inlägg...

Ligger nu 3 aktiva dagar efter....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar