Summa sidvisningar

onsdag 6 maj 2015

Dokumenterar gamla ting ;)

God kväll alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jag tror inte jag behöver säga det fler gånger utan jag går rakt på sak...
Jag har nu satt mig i soffan med Gubben sittandes sovande bredvid, med datorn i knät och laddar för att vara vaken ännu ett tag. Jag är nu lite seg i huvudet och har ont som ett helvete i ryggen och nacken men det förtjänar jag idag eller hur man ska säga. Jag har definitivt inte varit snäll mot mig själv alls idag och det får kroppen lida för...så är det.

Jag tänkte nu ta ifatt det som saknas vecka 17 det vill säga Lördag och Söndag 25-26:e april som jag inte hunnit skrivit ifatt ännu. Det är en Mogata marken dag och en hundgruppsdag som saknas den veckan så jag börjar redan nu direkt att skriva om lördagen i nästa inlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar