Summa sidvisningar

måndag 4 maj 2015

Lördagens trevligheter...

Trots skitväder så lyckades vi göra dagen riktigt bra. Jag var uppe riktigt tidigt igen men försökte skriva lite men var så trött och blev snart störd då jag äntligen var klar med att ha rastat hundar, hämtat vatten och varit på toa och druckit kaffe...
Patrik tog sedan hundarna på en rejäl promenad så att de klarade sig en bra stund.

Efter att jag fått sova lite till och vi sedan intagit husvagnsfrukost och efter det duschat så beslutade vi att bege oss vidare in till lite butiker och denna gång centrum först. 

Jag köpte ett glitterband som jag satte i telefonen och som även funkar bra till mina nycklar om jag skulle behöva, ett par cykelbyxor som var så sjukt sköna, lite smycken till mig och Johanna, 

Vi var även inne i en super rolig skitbutik...köpte band till resväskor, fjärilar, stora pinns och lite annat smått och gott :).

Vi käkade sedan lunchbuffé på en Thai restaurang i centrum gemensamt och därefter åkte Fam Westberg tillbaka till campingen men vi andra fortsatte till Jula, ÖB, Dollarstore och sedan tog vi en kortare promenad så hundarna fick kissa innan vi åkte tillbaka.

Väl tillbaka så var jag helt slut men Jenny ville umgås och skickade iväg resten av sin familj på en promenad, Patrik fick följa med. Hundarna var också helt slut så inte ens de följde med, jag tyckte synd om dem att dra ut dem nu när de sov så skönt. De blev hemma i vagnen med mig. 

När de sedan kom tillbaka så gjorde vi en repris från igår, vi gick och lagade gemensam mat i servicehuset igen, med efterrätt denna gång. Vi hade som vanligt trevligt och spelade denna gång rappakalja.

Vi körde ett varv och gick sedan ner till vagnarna igen, väl där så var jag såååå trött igen att jag inte visste hur det skulle gå att spela mer. Vi tog endast ett varv till så sa jag att jag verkligen inte klarade mer. 
Vi alla tackade för oss, Pia satt kvar med mig en stund. Jag var som sagt så jäkla trött och somnade sittandes rakt upp och ner när vi mer eller mindre pratade....snällt va?

Det var ju faktiskt lite skönt att det inte var Jenny denna gång , hahaha
Pia fick roligt såklart och följde sedan med till servicehuset för en sista gång för kvällen eftersom hon inte ville att jag gick själv då jag var halvdöd redan.. :)

Tackade sedan för oss och lade oss och jag somnade omgående..



Lunchrestaurangen med fam Westberg


Kan inte påstå att man vantrivdes ;)

Det är gott med mat bara man vänjer sig vid det sa en gubbe en gång...och jag instämmer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar