Summa sidvisningar

söndag 24 maj 2015

Irritationen växer

Som jag sa i förra inlägget så började jag bli irriterad och nu börjar jag bli förbannad istället vilkket tar ganska låg tid!

Jag var irriterad över att Arne nu skulle köra ut oss från det lilla hörn som vi blivit lovade att vi kunnat ha för obestämd framtid...

I förrgår kom sanningen fram..
Det är inte Arne som har problem med sakerna! Det är Emelie. När hon skickade andra gången till mig i chatten för att säga att sakerna måste ut så frågade jag att vem som skulle bygga där och varför. Jag fick till svar att Emelie var snäll och städade åt honom vilket jag tycker är bra. Så jag sa åt henne att börja med skiten som är därnere så finns det gott och väl plats att ställa undan mina saker där.
Hon skrev till mig att Arne behövde platsen själv till förvaring till sina saker för att han inte själv hade plats med dem någonstans...

Man tyckte det hela verkade konstigt och då pratade jag/vi med Arne...

HAN HAR INGA PROBLEM!!!
Han har bett Emelie att flytta burarna om de är i vägen.. Han ska heller inte ha platsen till förvaring utan det är Emelie!! Så det är alltså henne det inte passar att de få saker jag har hos Arne står där.
Sedan skriver man hur jävla ärlig man är...äckligt ärlig om jag ska uttrycka samma ord.
Även att inte jag och min farbror har världens bästa relation längre så gör man inte så här!

Man skyller inte på en äldre parkinsonsjuk man för att behaga sina egna behov. Han har varit extremt snäll mot henne och låtit henne använda sin ladugård för sina hästar, en hage där de får vara och dessutom hämtas även nyhackat gräs till hästarna från hans vagn. Hur enda in i helsike kan man skylla på en sådan snäll man!!!

Är mina ord lögn? Det finns texter som är skrivna som bevisar hur sanningen ligger till...grrr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar