Summa sidvisningar

onsdag 13 maj 2015

En ganska slö dag...

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Jag fortsätter med en lugn dag som ägde rum den 28:e april v. 18
Jag starta min morgon med rejäla smärtor efter en natt som varit fruktansvärd och jag inte kunnat sova efter ordning alls. Det hände inte så värst mycket idag och jag fick ett ryck nu när jag ändå inte kunde göra så mycket. Jag bad Patrik att köpa folietejp för nu ganska länge sedan så jag tänkte att nu när jag tar omhand med alla blommor i uterummet, köket och vardagsrummet även försöka snygga till en kruka som jag blängt snett länge på nu.
Jag provade nu detta med folietejp och jag ska erkänna att det var mycket svårare än vad jag trott :-P.




Ja så här blev det, inte så värst...


Försökte med en annan blomma men den gjorde sig inte bättre då :P...


Här är ursprunget på krukan så vissa framsteg blev det i alla fall men det är inte alls efter mina förhoppningar...men man lär sig så länge man lever...


Här har jag nu efter att ha tagit hand om blommorna och krukor, tvättat 2 maskiner, ringt på en annons angående privata saker som kommer visa sig längre fram i tillvaron.


Förutom detta så gjorde jag bara lite pyssel, såsom lite städ och plock. Kalle ringde och ville dyka upp före dansen väntades. Det var avslutning idag och jag tänkte följa med denna sista gång. Kalle blev glad över att få sällskap denna gång.
Patrik jobbade över och Micke var såå trött så han behövde vila denna gång men återkommer säkerligen nästa termin.
Kalle och jag åkte in själva och gissa om vi hade roligt. Jag trodde att jag skulle vara utanför för att jag hade varit borta så mycket och missat en hel del men det räckte med att de visade så hängde jag med på det med :).
Vi hade grymt roligt och jag saknar redan dessa tisdagar allra helst nu när det börjar släppa lite och man klarar en dans utan avbrott...extremt kul som sagt.
När vi sedan slutade så gjorde Janne, Kalle, Lotta, Sussa och jag varandra sällskap på Nattvakten där det tyvärr redan var fullt , så vi gick vidare till Bishop för att avsluta terminen med en go kall öl...

Jag var hemma ganska sent och Patrik kom hem i nästan samma veva. 
Stort tack till alla för en trevligt dag <3<3<3<3<3

Puss och tack för denna dag v. 18

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar