Summa sidvisningar

torsdag 7 maj 2015

En full och stressig söndag...

Fortsätter med Söndagen vecka 17, 26/4 för att avsluta veckan..

Godmorgon alla nära kära vänner och bloggläsare <3
Denna dag var en fruktansvärt hektisk dag, vilket jag inte hade en aning om när jag vaknade. Jag hade bokat en dag med hundgruppen det var vad jag hade tänkt men sedan vet jag inte om jag hade rknat med resten men jag kan också säga att jag inte är förvånad...

Jag hade tänkt sätta mig och skriva ifatt en del i bloggen, jag sökte info och lite allt möjligt. Helt plötsligt säger Patrik...
-ska du med till stan? jag tänkte köpa med mig den där mattan du pratade om och så de till husvagnen, ska du med och välja?
Jag svarar att det hade jag inte tänkt utan erbjuder att jag kan söka mattorna på nätet så att jag kan fota och skicka en bild på den aktuella mattan till Patrik men tji fick jag.
Det fanns inte på deras sida , jag ringde då till Patrik som fick vända hem igen för att hämta mig för jag vågade inte låta honom välja matta. Jag tog med mig datorn och bloggade från bilen. Vi skulle senare träffas i hundgruppen klockan 12.00
Vi for in till BAUHAUSE  och jag hade som sagt datorn under armen. Jag passade på de döminuter som fanns lite här och där för att utnyttja nätet men var tvungen att skapa en uppkoppling vilket jag var tvungen att sammankoppla via telefonen som jag knappt visste hur jag skulle bära mig åt...



Jag passade på att skapa min uppkoppling under tiden som expediten och Patrik skar mattorna jag hade valt ut

När vi hade kommit ut därifrån så skulle vi till byggmax och hämta material till fågelholkar men så blev det inte utan vi hamnade på ÖB där jag hade sett bra pris på trädgårdsmöbler till balkongen. Vi for dit och det sättet som jag ville titta på var slut men jag hittade ett annat sett som var riktigt snyggt, och det fick följa med hem...
Klockan var nu massor och jag kontaktade de i hundgruppen att vi var på g. När vi sedan anlände där hemma så hade fler redan kommit och kom samtidigt :)

Jag hoppar över just hund gruppen för tillfället och tar det i ett eget inlägg för det blir så mycket annars, så jag fortsätter men vad som hände när hundgruppens dag var över...

Kan upplysa om att alla redan var döda då och hade ingen ork alls. För oss spelade det dock ingen roll!
-vi gav oss på att snygga till balkongen, först städade vi av den.


Klar för mattläggning


Mattläggning klar


Här ser vi också hur helvetes säsongen har börjat...


La andra mattbitar som var kvar från annan mattläggning utanför dörren efter att jag hade städat där.Tyckte det blev en aning trevligt och framför allt så blev det lättstädat..


Nu har även möblemanget kommit på plats och vi satte oss och pustade ut för dagen och tog en varsin cider och bara njöt av tillvaron. Johanna var nere och fixade mat i köket under tiden så vi hade bara att sätta oss till bords när vi gick härifrån.

Ja såhär var min söndag som jag hade tänkt att ta det en aning lugnt på då jag endast hade hundgruppen inbokat men den blev ganska omfattande så jag tar den som sagt i ett eget inlägg, följ gärna med och se vad vi gjorde ;)

Puss så länge <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar