Summa sidvisningar

onsdag 6 maj 2015

Presenter som framkallade tårar ....

Goddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

När vi i söndags begav oss hem från campingen så tog vi vägen över Askedal för att lämna hem Pia direkt så hon slapp att åka med oss för att sedan bli hämtad. När vi kom dit så skulle vi försöka ge lite tid till Lotta och Kent även om Patrik var en aning stressad då han valt att bege sig iväg för att utföra sitt arbete i gropen. 

Vi stannade på en snabb fika och kikade på deras renoveringar som de har gjort och det var jätte roligt och jag önskade jag hade mer tid att dela med mig av men vi var tvunga att åka hem för att ge kära familjen Olofsson fritt från vårt hus och hund <3

När vi kommit till Lotta så säger hon att hon har en present till mig! Ameeen varför det?? Jag behöver inte ha något alls!

Hon kliver in i vardagsrummet och hämtar en sak och säger att jag skulle ha fått detta då vi träffades på hundgruppen just denna dag men eftersom det blev inställt så fick jag det här och nu.

Oj vad jag blev överraskad och verkligen jätteglad men jag klarar ju inte när fina människor är så himla snälla och visar uppskattning och säger goda saker om mig! Jag börjar ju gråta direkt och känslorna flödar! 

Att visa mig uppskattning och när jag verkligen känner att jag betyder något för någon som verkligen menar det från hjärtat är svårt att ta, jag blir översvämmande glad och känslosam och gråter nästan alltid! Jag kan inte kontrollera denna typen av erkännande , uppskattning eller vad man ska kalla det för. Jag kan hantera negativa påhopp bättre då det har varit en invand akt i mitt liv, men detta med visad uppskattning har visat sig mer och mer och gör det hela tiden och naturligtvis så försöker jag gärna vänja mig vid det men det är inte lätt, jag har verkligen inte upplevt sådana här saker i mitt liv tidigare...så är det.

Jag tackar från hela mitt hjärta för den fina chesten och den otroligt fina orden som får mig åter igen till tårar bara av att skriva ner detta...

Jag må vara bortskämd med vissa saker kanske men inte dessa...och jag kan inte beskriva i ord hur mycket det betyder! Jag snälla rara Lotta du är en underbar vän, ställer alltid upp på mina galna upptåg och är med på alla noter, du är extremt hjälpsam och verkligen en sann vän. Det finns bara en sak jag saknar...varför har vi inte tagit tillvara på varandras sällskap tidigare??!!

Nu har vi dock varandra och det är verkligen värt guld! Fina sanna vänner växer inte på träd men mitt träd börjar sakta men säkert fyllas med just denna typ av vänner och jag är oerhört välsignad och tacksam över det...<3<3<3<3<3

Jag är den jag är, jag står för det och trivs med mig själv men önskar jag kunde göra mer betydelse och orka mer men något bra har jag gjort i mitt liv annars hade jag inte haft så underbara vänner i mitt liv..

Ännu en gång TACK FÖR VISAD UPPSKATTNING <3


AWW...<3


AWW...<3<3<3 och så grät jag igen!

Denna lilla nalle får göra den andra sällskap, jag har gråtit över en sådan nalle tidigare som jag fått av en annan otroligt kär vän <3 Självklart så grät jag då med :P, jag är sådan.
Orden och vännerna har en plats i mitt hjärta som ingen kan ta och nallarna har en plats i  bokhyllan i mysrummet där de står säkert och håller länge <3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar