Summa sidvisningar

fredag 1 maj 2015

Gör ett nytt försök ;)

Fredag....

Vaknade tidigt, grejade en hel del hemma innan jag tog mig i kragen och åkte hemifrån.
Jag fick för mig att se mig om i närheten för att se om jag kunde hitta någon ny promenadväg där jag kunde utforska på nytt.
Jag tog och packade bilen åter igen och gav mig iväg utåt Mogata och sedan vidare mot Össby men kom snart igen ut på 210:an . Letade efter någonstans där man kunde ställa fler bilar men hittade ingenstans alls...
Tröttnade ganska snart men det var ändå skönt att bara glida omkring där man inte känner till det direkt. Jag vände åter mot Sörping igen för att ta en stadspromenad istället vilket jag gjorde. Jag bestämde att jag skulle klara av att inte båda tjejerna dra och det gick i lås. Jag var såå himla glad över att de båda tjejerna gick så fint hela promenaden så en hel del har ju hänt. För ett år sedan trodde jag aldrig att jag skulle komma hit för de som inte vet kan inte ana hur mycket Alice har dragit hela tiden förut'''. Det kändes så himla roligt och mysigt att faktiskt bara gå där och promenera ensam, efter allt dragande och det tillsammans med min dåliga rygg så var det en riktigt stor framgång för mig faktiskt.

När jag var klar efter lite mer än en timma så styrde jag åter kosan mot min husvagn för vidare camping. Winston hade varit kvar hos Ullis över natten så han blev glad att se matte...

Jag hade en hel del besök måste jag säga, ingen risk att jag hinner känna mig ensam direkt. Först kom Ullis en sväng, sedan Micke och Rickan och även Patricia. De gjorde mig sällskap ganska länge. Strax därefter så dök Patrik och Johanna upp och vi skulle käka mat från Österns stjärna vid 19 tiden vilket Johanna och Patrik hade med sig.

Vi käkade ensamma och lite innan vi var klara så var Ludde och hälsade på i förtältet. Jag hade hoppats på att Ullis skulle göra oss eller mig sällskap lite senare men det blev inte så. När Johanna skjutsade hem Patrik igen så blev Ludde kvar en stund men vi kände båda att det nu var dax att sova...

Jag hade en riktigt bra fredagskväll men jag tyckte Patrik och Johanna var en aning jobbiga så det var faktiskt skönt när de åkte..

Ja g försökte att åter skriva lite men som det varit tidigare så har ju tyvärr uppkopplingen hos Ullis varit helt kass för min del så det är lite trist.


När jag kom tillbaka till husvagnen så beslutade jag mig för att inte köra mer detta dygn så jag förtärde ett par stycken av dem.


Jag lånade lilla Freja en liten stund och det gick väl som jag visste...skitbra ;)


Här har familjen kommit och levererat lite Kinamat, inte alls tokigt :)


En av mina besökares tillhörande bil..


Här är ännu en bil vars ägare besöker mig ;) Vi har verkligen trevligt..


Gott...


Var är Ullis????


Jag avslutade kvällen med ett tappert försök men det gick väl sådär ska jag väl erkänna...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar