Summa sidvisningar

fredag 22 maj 2015

Ett tidigt rensar-ryck. ..

God förmiddag alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Denna morgon (igår) vaknade jag kl 04.15. Jag klev upp och tog tag i dagen ganska tidigt. Jag hade inte alls ont just då, då mina natt piller fortfarande gjorde stor verkan men det kom senare mot 8 hugget även om jag hade kommit igång redan.

Jag tog mig i kragen och började rensa i sovrummet, vilket jag "varit på väg" med i flera dagar sedan vi kom hem från Ullared. 
Jag är långt ifrån klar men har tagit hand om alla småsaker och fixat till badrumsskåpet samt rensat och sorterat hela min garderob och även kastat och lagt det som jag nästan aldrig använder åt sidan.

Hade ett jätte ryck på morgonen och även under dagen. Hade ett möte att passa inne i Norrköping igen så jag var tidsbegränsad och blev inte klar men som sagt en god bit på väg, och nöjd är jag såklart :)

Jag kikade lite på fb och fick se ett tidigare inlägg jag lagt för 2 år sedan med hela bilen full med blommor till trädgården och nu drabbades jag av blomabstinens! Jobbigt...;)

Får göra något åt det kanske....puss









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar