Summa sidvisningar

tisdag 19 maj 2015

Tillfredsställer makens behov....

God natt alla nära kära vänner och bloggläsare <3

Min morgon blev idag en ganska tidig en, jag hade uppdrag att utföra som jag fått utav min kära make så jag hoppade in i duschen och satte fart att bli klar.

Jag hade lovat att kliva upp skapligt för att bege mig ner till Vårdcentralen med ett urinprov åt honom då han ska till VC imorgon på ett besök. Jag bad om att han skulle ta fram alla gamla lancetter och nålar alltså gamla hjälpmedel för diabetes. Gubben har bytt apparat sedan minst ett halvår tillbaka vilket inte blivit inlämnat. Jag vill inte ha det i mina köksskåp. När jag ifrågasatte i receptionen så blev det inte alls bra eftersom de inte vill ha dem. De bad mig att kolla med lab vilket jag gjorde, men de ville inte heller ha dem!
Jag blev nu skickad till diabetes sköterskan men hon var inte där utan kommer tillbaka den 22/5. Märkligt!
Jag fick fortsätta min färd ner till apoteket för att se om jag kunde bli av med dem där. När jag kom dit så ville man inte ha dem där heller men de tog motvilligt emot dem ändå men de kastades rakt ner i soppåsen,,,hmmm känns som om jag enkelt hade kunnat bli av med det för länge sedan om jag bara slängt dem som de hamnade nu.
Hur som så var det bra att jag kom till apoteket då jag behövde mediciner igen för egen del så jag hämtade ut de viktigaste...gemadol och sumatriptan.

Efter denna sväng så for jag åter hem för att fortsätta med nästa uppdrag jag fått för dagen.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar