Summa sidvisningar

måndag 25 maj 2015

Jag är den du förtjänar...




En sann text som mer än väl stämmer in. 

Jag både avskyr och älskar intensivt, jag klarar oftast att stänga av i jobbiga situationer och fokusera på annat som är viktigt samt berätta vad jag tycker. Jag har inte svårt att varken be om ursäkt eller visa kärlek. Man väljer helt själv vem man vill att jag är....lite som ordspråket : du får vad du förtjänar...

( Självklart blir även jag sårad ibland men tar mig i kragen och drar efter andan och kommer igen, jag är van att kämpa vilket för mig är vardagsmat. )

Jag trivs med mig själv och den jag är, och kommer inte att ändra på mig så länge jag tror att jag gör rätt och andra uppskattar mig som jag är...

om jag gör fel eller gör något som är galet så tar jag det till mig och kanske måste se över hur det är och kanske ändra mig, jag är villig att ta sann kritik, utan medvetande av dåliga sidor kan man omöjligt ändra sig och det är vad som krävs.

Man måste vara medveten och inse saker med öppna ögon för att kunna hantera sig själv...det är den enda person man har både rätt och makt över...tänk på det..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar