Summa sidvisningar

onsdag 6 maj 2015

Hur mycket energi har jag fått?

Godmorgon alla nära kära och vänner <3

Startar in morgon efter att ha klivit upp och sovit som aldrig förr tror jag med att skriva lite. Jag hade en tanke att fixa lite före jag somnade igår men det gick inte. Det var som om någon slog mig i huvudet och jag sov åter igen snart nog med datorn på magen i sittande ställning...

Har nu sovit totalt över 7 timmar i natt, visst har jag varit vaken och uppe men kunnat lägga mig för att sova vidare. När jag sedan slog upp ögonen så sken solen in i sovrummet med full styrka så jag flög upp (om man nu kan säga att jag kan röra mig fort, tanken flög upp i alla fall ;) ).
Jag kände stressen direkt att jag hade sovit bort halva dagen! När jag reste på mig fick jag en liten försmak av resultatet av mycket sömn...ont som faan! Och nej det spelar inge roll att jag har sovit som jag har utan det beror på att jag har sovit och legat länge. Jag blev åter påmind varför jag sätter klockan på 6.00 även om jag lägger mig sent. Huvudet värkte och jag kände mig bakfull åter igen...

Fan jag vill kunna sova ut och må bra så som är naturligt men det går inte i mitt fall.
Hur som nu är jag vaken, värken är bättre efter att ha fått i mig kaffe och fått röra mig, hundarna har varit ute, de har fått mat, jag en påtår, spotify är igång med ljuv musik, solen strålar in i fönstren och jag mår bra i själen just nu...

Tack vare gårdagens insats så har det lättat lite på trycket men jag ska berätta vad jag pysslar med som jag brukar. (även om det tar tid att koma till skott)

Nu har jag en önskan och en förhoppning att det bara kan bli bättre ....önskar er all en bra dag, jag ska banne mig ha en ;)

Puss så länge så återkommer jag med fler rader...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar